Рубрика: Աշխատանքային նախագծեր 2023-2024 ուս տարի

Աշխատանքային նախագիծ 26․02-01․03

Ուսումնական երթ կրթահամալիր միասնական, անհատական երթուղիներովշ

9:00-9:15՝ ընդհանուր պարապմունք

Շաբաթվա նախագծեր՝ «Թումանյանական օրեր», «Ձոն»

Մայրենի և լեզվագործունեություն`շաբաթվա ընթերցանություն՝ Բիսեթ «Պահմտոցի»,  «Ծիտիկի օրորը»

Լեզվագործունեություն՝ 
Հայոց լեզու գիրք-տետր

Մատենիկ

Մաթեմատիկա՝ բանավոր համրանք, hաշվել 1-ից մինչև…
Բազմապատկման գործողությունը: Բազմապատկման տեղափոխական հատկությունը:
Բազմապատկում 1-6-ով:
Բաժանման գործողության իմաստը: 
Մի քանի անգամ մեծացնելուն և փոքրացնելուն վերաբերող խնդիրներ:
Երկնիշ թվերով գումարում, հանում՝ կարգային անցումով:

Ընտրությամբ գործունեություն՝ Բանավոր մաթեմատիկա

Ես և շրջակա աշխարհ՝ կաթնասուններ, երկկենցաղներ, թռչուններ, սողուններ, ջրային կենդանիներ

Մարմնակրթություն՝ նախավարժանք, շարային վարժություններ, Էստաֆետային խաղեր, ազգային խաղեր։

Տեխնոլոգիա՝ Paint-ով, 3D Paint-ով աշխատանքներ

Շախմատ՝  Առնոլդ Միքայելյան

Երկարացված օրվա կազմակերպիչ՝ Նարե Միրզոյան

Երաժշտություն՝ Ջուլիետտա Ղազարյան

Ռուսերեն՝ Վիկտորյա Հովսեփյան

Անգլերեն՝ Մարիամ Սարդարյան

Автор:

Ողջույն,ես Լուսինե Հակոբյանն եմ։ Սովորել և ավարտել եմ, Հայաստանի պետական մանկավարժական համալսարանի Սկզբնական կրթության ֆակուլտետի մանկավարժություն և մեթոդիկա տարրական կրթություն բաժինը։ Իմ աշխատանքային գործունեությունն եմ ծավալում «Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիրում:Սիրում եմ աշխատանքս,սիրում եմ երեխաներին ։ Հուսով եմ բլոգս ընթերցողի համար կլինի հետաքրքիր:

Оставьте комментарий