Рубрика: Ճամփորդություն, Ապրիլիկ 2022-2023

«Գարնանային ֆոտոպլեներ»․Այցելություն Բուսաբանական այգի

Մասնակիցները՝ Հարավի 5 տարեկաններ

Օրը՝  27․04․2023թ

Ժամը՝  10:30-15:00

Վայրը՝  Բուսաբանական այգի

Երթուղի՝

Պատասխանատու՝ Լուսինե Հակոբյան

Օգնական՝ Լիլիթ Մովսիսյան

Նպատակը՝

  • Մարզառոդարիակա խաղեր
  • Գարնանային դիտարկումներ
  • ֆոտոպլեներ
  • Ապրիլիկ ստուգատես
  • Լուսանկարելու կարողությունների և հմտությունների ներկայացում

Նախապատրաստական աշխատանքներ՝

  • ճամփորդական պայուսակի նախապատրաստում
  • GoogleMaps-ով Հարավային դպրոց-Բուսաբանական այգի ճանապարհի ուսումնասիրում
  • զրույց տարվա եղանակների մասին

Ճամփորդության ընթացք`

  1. Շրջակա տարածքի ուսումնասիրություն
  2. Շրջակա միջավայրում հանրօգուտ աշխատանքի կազմակերպում
  3. Մարզական,էստաֆետային խաղերի կազմակերպում
  4. Բացօթյա ընթերցումներ
  5. Ծառերի, թփերի դիտարկում
  6. Գարնանային թռիչք-լուսանկարահանում
  7. Ֆոտոպլեներ մեդիագործիքով

Անհրաժեշտ պարագաներ՝

  • Մարզական գույք
  • ֆոտոխցիկ,հեռախոս,պլանշետ
  • Խոշորացույց
  • բրդուճներ
  • ջուր
  • չոր և խոնավ անձեռոցիկներ 

Ամփոփումը տե՛ս այստեղ

Վարորդ` Սամվել Հարությունյան
Մեքենան` Ford transit
Հեռ.՝
 091740173

Մասնակիցներ՝

  1. Բեկոյան Գայանե
  2. Խաչատրյան Գրիգոր
  3. ԲաբայանՄարիա
  4. Բաբաջանյան Ալիսա
  5. ԳաբրիելյանԱնի
  6. ԱվագյանՓայլակ
  7. Սարդարյան Լևոն
  8. Թովմասյան Դավիթ
  9. Օհանյան Նատալի
  10. Հակոբյան Կառոլինա
  11. Աբգարյան Նարեկ
  12. Գասպարյան Գոռ
  13. Թովմասյան Դավիթ
  14. Խիձիրյան Շուշան

Ֆինանսական հաշվետվություն

Այգու մուտքավճար՝ յուրաքանչյուր երեխայի համար 200 դրամ-2800դրամ

Երթուղայինի համար վճարվող գումար՝ 8000դրամ

Վճարվող գումարի չափ՝ 1100 դրամ

Շրջայց էկոջերմատանը՝ 5000 դրամ


Автор:

Ողջույն,ես Լուսինե Հակոբյանն եմ։ Սովորել և ավարտել եմ, Հայաստանի պետական մանկավարժական համալսարանի Սկզբնական կրթության ֆակուլտետի մանկավարժություն և մեթոդիկա տարրական կրթություն բաժինը։ Իմ աշխատանքային գործունեությունն եմ ծավալում «Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիրում:Սիրում եմ աշխատանքս,սիրում եմ երեխաներին ։ Հուսով եմ բլոգս ընթերցողի համար կլինի հետաքրքիր:

Оставьте комментарий