Рубрика: Աշխատանքային նախագծեր 2023-2024 ուս տարի

Աշխատանքային նախագիծ 29․04-03․05

Ուսումնական երթ կրթահամալիր միասնական, անհատական երթուղիներով

9:00-9:15՝ ընդհանուր պարապմունք

Շաբաթվա նախագծեր՝Աղայան-Ռոդարի նախագիծ

Համբարձման ասիկներ

Մայրենի և լեզվագործունեություն`շաբաթվա ընթերցանություն՝ «Վինի Թուխը»

Հայոց լեզու գիրք-տետր

Մատենիկ

Ընթերցարան 2

Մաթեմատիկա՝ բազմապատկման գործողությունը: Բազմապատկման տեղափոխական հատկությունը:
Բազմապատկում 1-9-ով:
Բաժանման գործողության իմաստը: Մի քանի անգամ մեծացնելուն և փոքրացնելուն վերաբերող խնդիրներ:
Եռանիշ թվեր՝ հարյուրավոր, տասնավոր, միավոր, եռանիշ թվերի համեմատում:

29.04

3.05

30.04

Ես և շրջակա աշխարհ՝ Համբարձման ծեսի նախապատրաստական աշխատանքներ
Տեղեկությունների հավաքում համացանցից

Մարմնակրթություն՝ նախավարժանք, շարային վարժություններ, Էստաֆետային խաղեր, ազգային խաղեր, թենիս։

Տեխնոլոգիա՝ Ծիսական տիկնիկի պատրաստում

Երգ՝ Համբարձման տոնի երգերի ուսուցում

Շախմատ՝  Առնոլդ Միքայելյան

Երկարացված օրվա կազմակերպիչ՝  Նարե Միրզոյան

Երաժշտություն՝ Ջուլիետտա Ղազարյան

Ռուսերեն՝ Վիկտորյա Հովսեփյան

Անգլերեն՝ Մարիամ Սարդարյան

Դասացուցակ

Автор:

Ողջույն,ես Լուսինե Հակոբյանն եմ։ Սովորել և ավարտել եմ, Հայաստանի պետական մանկավարժական համալսարանի Սկզբնական կրթության ֆակուլտետի մանկավարժություն և մեթոդիկա տարրական կրթություն բաժինը։ Իմ աշխատանքային գործունեությունն եմ ծավալում «Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիրում:Սիրում եմ աշխատանքս,սիրում եմ երեխաներին ։ Հուսով եմ բլոգս ընթերցողի համար կլինի հետաքրքիր:

Оставьте комментарий